St.
Petersberg ျမိဳ႔ အေျခစိုက္ Metrostory ကုမၸဏီကို ၁၉၄၁ ခုႏွစ္မွာ စတင္ တည္ေထာင္ခဲ့ျပီး ႏွစ္ေပါင္း ၆၅ ႏွစ္ၾကာ မီထရိုနဲ႔ ဥမင္ လုပ္ငန္းမ်ားကို အေအာင္ျမင္ဆံုး တည္ေဆာက္ေပးႏူိင္ခဲ့ပါတယ္ ။
အခု ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားမယ့္ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Metrostory ကုမၸဏီက ေဖာက္လုပ္ခဲ့တဲ့ Powerful underground traffic network အေၾကာင္းပါ ။
အခု ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားမယ့္ အေၾကာင္းအရာကေတာ့ Metrostory ကုမၸဏီက ေဖာက္လုပ္ခဲ့တဲ့ Powerful underground traffic network အေၾကာင္းပါ ။
ဒီလမ္းေၾကာင္း ကြန္ယက္ဟာ ကီလိုမီတာ ၁၂၀ ေက်ာ္ ရွည္လ်ားျပီး ဘူတာရုံ ၆၀ တိတိ ပါ၀င္ပါတယ္။ ယင္း ဘူတာရုံ ၆၀ အနက္မွ ၃ ရုံဟာ ေျမေပၚ ဘူတာရုံမ်ား ျဖစ္ျပီး တျခား ေျမေပၚ ဘူတာမ်ားနဲ႔ ဆက္သြယ္ ထားရွိပါတယ္။ ၿမိဳ႕တြင္းမွာေတာ့ interchange station ၆ ခု ထားရွိပါတယ္ ။အခု ဆက္လက္ျပီး traffic network construction ရဲ့ အၾကီးမားဆံုး လုပ္ငန္းခြင္ ၂ ခု အေၾကာင္း တင္ျပသြားပါမယ္။
စိန္႔ပီတာစဘာ့ဂ္ ျမိဳ႔မွာ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္က စျပီး Flood protection barrier FPB 1 ကုိ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ့ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္မွာ ယာယီ ရပ္နား ခဲ့ရျပီး ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုၾကာ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္မွာ လုပ္ငန္းခြင္ကို ျပန္လည္ စတင္ လုပ္ကိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလုပ္ငန္းခြင္ဟာ ေရတားတံတိုင္းကို ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းျပီး မြန္းမံ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္မွာ ယင္း ေရတားတံတုိင္းကို ဆက္သြယ္ရန္ အတြက္ ခက္ခဲရႈပ္ေထြးတဲ့ ေျမျပင္ အေနအထားမွာပဲ Navigation channel C1 နဲ႔ Tunnel ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ပါတယ္။
ေရတားတံတိုင္း ( Barrier ) ဟာ ၂ ကီလိုမီတာေက်ာ္ ရွည္လ်ားျပီး စုစုေပါင္း ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္ရဲ့ ဧရိယာ ကေတာ့ ၇၀၀၀၀၀ စတုရန္းမီတာ ရွိပါတယ္။ တူးထုတ္ခဲ့ရတဲ့ ေျမၾကီး ပမာဏ ၁၃၀၀၀၀၀ ကုဗမီတာ ရွိျပီး သဲ၊ ေက်ာက္ ျဖည့္တင္းမႈ အေနနဲ႔ ၈၂၄၀၀၀ ကုဗမီတာ ရွိပါတယ္။ ကြန္ကရစ္ လုပ္ငန္း အတြက္ ၂၀၃၀၀၀ ကုဗမီတာ အသံုးျပဳခဲ့ျပီး သတၳဳတန္ခ်ိန္ ၃၉၀၀၀ တန္ အသံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။
Navigation channel ရဲ့ အလ်ား ၂၇၃ မီတာ ရွိျပီး အနံ ၂၀၀ မီတာ၊ အျမင့္ ၁၆ မီတာ ရွိပါတယ္။ ေရစီးလမ္းကိုေတာ့ ၁၂ မီတာ အျမင့္ထိပဲ ခြင့္ျပဳထားပါတယ္။ Navigation channel လိုင္းတေလွ်ာက္ ေရသြားေရလာ ထိန္းသိမ္းရန္ အတြက္ sill slab, training walls, support craft berths, breakwaters, aprons နဲ႔ floating gates မ်ားပါ၀င္တဲ့ dock chambers မ်ား တည္ေဆာက္ေပးရတဲ့ အျပင္ Tunnel roof slab တစ္ခုကိုလဲ တည္ေဆာက္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ အလ်ား ၁၉၆၁ မီတာ၊ အနံ ၄၃ မီတာ၊ အျမင့္ ၂၈ မီတာ ရွိတဲ့ ၆ လမ္းသြား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ဥမင္ တစ္ခုကို Navigation opening slab ေအာက္မွာ ေရေအာက္ ဥမင္ အျဖစ္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ယင္း ဥမင္ဟာ ေရတားတံတိုင္းရဲ့ အစြန္း ၂ ဖက္ကို ဆက္သြယ္ ေပးထားတာ ျဖစ္ျပီး စိန္႔ပီတာစဘာ့ဂ္ျမိဳ႔ ရဲ့ အဓိက ပတ္လမ္း တခု ျဖစ္လာပါတယ္ ။
ဒီလုပ္ငန္းခြင္ကို ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွာ စတင္ခဲ့ျပီး ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ႏူိ၀င္ဘာလမွာ ျပီးဆံုးမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ပါတယ္ ။
ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္မွ ဓာတ္ပံုမ်ား
စိန္႔ပီတာစဘာ့ဂ္ ျမိဳ႔မွာ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္က စျပီး Flood protection barrier FPB 1 ကုိ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္ ။ ဒါေပမဲ့ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ၁၉၉၀ ခုႏွစ္မွာ ယာယီ ရပ္နား ခဲ့ရျပီး ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုၾကာ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္မွာ လုပ္ငန္းခြင္ကို ျပန္လည္ စတင္ လုပ္ကိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီလုပ္ငန္းခြင္ဟာ ေရတားတံတိုင္းကို ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းျပီး မြန္းမံ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္မွာ ယင္း ေရတားတံတုိင္းကို ဆက္သြယ္ရန္ အတြက္ ခက္ခဲရႈပ္ေထြးတဲ့ ေျမျပင္ အေနအထားမွာပဲ Navigation channel C1 နဲ႔ Tunnel ကို တည္ေဆာက္ခဲ့ပါတယ္။
ေရတားတံတိုင္း ( Barrier ) ဟာ ၂ ကီလိုမီတာေက်ာ္ ရွည္လ်ားျပီး စုစုေပါင္း ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္ရဲ့ ဧရိယာ ကေတာ့ ၇၀၀၀၀၀ စတုရန္းမီတာ ရွိပါတယ္။ တူးထုတ္ခဲ့ရတဲ့ ေျမၾကီး ပမာဏ ၁၃၀၀၀၀၀ ကုဗမီတာ ရွိျပီး သဲ၊ ေက်ာက္ ျဖည့္တင္းမႈ အေနနဲ႔ ၈၂၄၀၀၀ ကုဗမီတာ ရွိပါတယ္။ ကြန္ကရစ္ လုပ္ငန္း အတြက္ ၂၀၃၀၀၀ ကုဗမီတာ အသံုးျပဳခဲ့ျပီး သတၳဳတန္ခ်ိန္ ၃၉၀၀၀ တန္ အသံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။
Navigation channel ရဲ့ အလ်ား ၂၇၃ မီတာ ရွိျပီး အနံ ၂၀၀ မီတာ၊ အျမင့္ ၁၆ မီတာ ရွိပါတယ္။ ေရစီးလမ္းကိုေတာ့ ၁၂ မီတာ အျမင့္ထိပဲ ခြင့္ျပဳထားပါတယ္။ Navigation channel လိုင္းတေလွ်ာက္ ေရသြားေရလာ ထိန္းသိမ္းရန္ အတြက္ sill slab, training walls, support craft berths, breakwaters, aprons နဲ႔ floating gates မ်ားပါ၀င္တဲ့ dock chambers မ်ား တည္ေဆာက္ေပးရတဲ့ အျပင္ Tunnel roof slab တစ္ခုကိုလဲ တည္ေဆာက္ခဲ့ပါတယ္။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ အလ်ား ၁၉၆၁ မီတာ၊ အနံ ၄၃ မီတာ၊ အျမင့္ ၂၈ မီတာ ရွိတဲ့ ၆ လမ္းသြား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ဥမင္ တစ္ခုကို Navigation opening slab ေအာက္မွာ ေရေအာက္ ဥမင္ အျဖစ္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ယင္း ဥမင္ဟာ ေရတားတံတိုင္းရဲ့ အစြန္း ၂ ဖက္ကို ဆက္သြယ္ ေပးထားတာ ျဖစ္ျပီး စိန္႔ပီတာစဘာ့ဂ္ျမိဳ႔ ရဲ့ အဓိက ပတ္လမ္း တခု ျဖစ္လာပါတယ္ ။
ဒီလုပ္ငန္းခြင္ကို ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွာ စတင္ခဲ့ျပီး ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ႏူိ၀င္ဘာလမွာ ျပီးဆံုးမွာ ျဖစ္ေၾကာင္း တင္ျပလိုက္ပါတယ္ ။
ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္မွ ဓာတ္ပံုမ်ား
ပရင့္ထုတ္ရန္
ဖတ္ရွဳ ေလ့လာသြားပါသည္။ ပိုစ့္အသစ္ ... အသစ္မ်ားကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနပါသည္။
ဒီဘာသာရပ္ကို ေသခ်ာမသိေပမယ့္ ေသခ်ာလာဖတ္သြားပါတယ္
well done...fri..
давай...жду следующие.