အ

အဆိုပါ မီးေလာင္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုးမႈ မရွိေသာ္လည္း မီးခိုးေငြ႔မ်ားကို ႐ႈ႐ိႈက္မိသျဖင့္ ဒဏ္ရာရရွိသူ ၁၄ ဦးရွိၿပီး ေလာ္ရီကား ေမာင္းသူ ၃၂ ဦးကို အရန္ဥမင္ငယ္မွတဆင့္ ေဘးလြတ္ရာသို႔ ကယ္ထုတ္လိုက္ႏိုင္ေၾကာင္း ျပင္သစ္ဘက္မွ အရာရွိမ်ားက ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားသည္။ ေနာက္ဆံုးရရွိေသာ သတင္းမ်ားအရ ဒဏ္ရာရရွိသူမ်ားထဲတြင္ အဂၤလိပ္လူမ်ဳိး ၇ ဦး ပါဝင္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
မီးေလာင္မႈ ျဖစ္ပြားေနစဥ္ ဥမင္သို႔ ဦးတည္ေနေသာ ရထားမ်ားအားလံုးကို ႏွစ္ဖက္စလံုးမွ ျပန္လွည့္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ေသာၾကာေန႔အထိ လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာ ခရီးစဥ္မ်ားအားလံုး ျပန္လည္ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္မွာ မေသခ်ာေသးေၾကာင္း Eurostar ရထားပို႔ေဆာင္ေရးမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
အဆိပ္အေတာက္ျဖစ္ေစေသာ ကာဘိုလစ္ အက္စစ္(Carbolic acid) တစ္မ်ဳိးျဖစ္သည့္ ဖီေနာ ဓာတုပစၥည္းမ်ား တင္ေဆာင္ထားေသာ ေလာရီကားသည္ ရထားတြင္း၌ တိမ္းေမွာက္ရာမွ မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈ စတင္ျဖစ္ေပၚခဲ့ဖြယ္ရာရွိေၾကာင္း ယူဆထားသည္။
ၾကာသပေတးေန႔ UK စံေတာ္ခ်ိန္ ညေန ၃ နာရီခန္႔တြင္ မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈ စတင္ျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး အခင္းျဖစ္ပြားရာသို႔ ေထာင္ေပါင္းမ်ားစြာေသာ မီးသတ္သမားမ်ား လ်င္ျမန္စြာ ေရာက္ရွိကာ ႀကိဳးစားပမ္းစား ၿငိမ္းသတ္ခဲ့ၾကသည္။ အဂၤလန္ႏုိင္ငံ၏ ျမိဳ႔ငယ္ေလး ျဖစ္ေသာ Kent မီးသတ္ႏွင့္ ကယ္ဆယ္ေရးအဖြဲ႔မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ယခုမီးေလာင္မႈကို အႀကီးစား မီးေလာင္မႈဟုဆိုလိုက္သည္။
Channel tunnel သည္ ကမာၻေပၚတြင္ အရွည္လ်ားဆံုး ေရေအာက္ျဖတ္ဥမင္ျဖစ္ၿပီး ပင္လယ္ေရေအာက္တြင္ ရွိေသာ ဥမင္အပိုင္းသည္ ၃၈ ကီလိုမီတာ(၃၁ မိုင္) ရွည္လ်ားသည္။
ဥမင္စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း အလားတူ ဥမင္အတြင္း မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈ ႏွစ္ႀကိမ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး ယခု အႀကိမ္သည္ တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ မီးေလာင္ကၽြမ္းျခင္း ျဖစ္သည္။ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလက ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈေၾကာင့္ ပင္မဥမင္တစ္ခုအား တစ္လၾကား ပိတ္ထားခဲ့ရၿပီး ရထားေျပးဆြဲမႈ ၇ လေက်ာ္ ရပ္နားထားခဲ့ရဖူးသည္။
(Reported by London correspondent; edited by MyMetro)
Related Posts
1. Eurotunnel (or) Channel tunnel
ကိုးကား။
http://uk.news.yahoo.com/afp/20080911/tuk-france-britain-fire-transport-a7ad41d.html


မီးေလာင္မႈ ျဖစ္ပြားေနစဥ္ ဥမင္သို႔ ဦးတည္ေနေသာ ရထားမ်ားအားလံုးကို ႏွစ္ဖက္စလံုးမွ ျပန္လွည့္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ေသာၾကာေန႔အထိ လက္ရွိေျပးဆြဲေနေသာ ခရီးစဥ္မ်ားအားလံုး ျပန္လည္ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္မွာ မေသခ်ာေသးေၾကာင္း Eurostar ရထားပို႔ေဆာင္ေရးမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
အဆိပ္အေတာက္ျဖစ္ေစေသာ ကာဘိုလစ္ အက္စစ္(Carbolic acid) တစ္မ်ဳိးျဖစ္သည့္ ဖီေနာ ဓာတုပစၥည္းမ်ား တင္ေဆာင္ထားေသာ ေလာရီကားသည္ ရထားတြင္း၌ တိမ္းေမွာက္ရာမွ မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈ စတင္ျဖစ္ေပၚခဲ့ဖြယ္ရာရွိေၾကာင္း ယူဆထားသည္။

Channel tunnel သည္ ကမာၻေပၚတြင္ အရွည္လ်ားဆံုး ေရေအာက္ျဖတ္ဥမင္ျဖစ္ၿပီး ပင္လယ္ေရေအာက္တြင္ ရွိေသာ ဥမင္အပိုင္းသည္ ၃၈ ကီလိုမီတာ(၃၁ မိုင္) ရွည္လ်ားသည္။
ဥမင္စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ ၁၉၉၄ ခုႏွစ္ေနာက္ပိုင္း အလားတူ ဥမင္အတြင္း မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈ ႏွစ္ႀကိမ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး ယခု အႀကိမ္သည္ တတိယအႀကိမ္ေျမာက္ မီးေလာင္ကၽြမ္းျခင္း ျဖစ္သည္။ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလက ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ မီးေလာင္ကၽြမ္းမႈေၾကာင့္ ပင္မဥမင္တစ္ခုအား တစ္လၾကား ပိတ္ထားခဲ့ရၿပီး ရထားေျပးဆြဲမႈ ၇ လေက်ာ္ ရပ္နားထားခဲ့ရဖူးသည္။
(Reported by London correspondent; edited by MyMetro)
Related Posts
1. Eurotunnel (or) Channel tunnel
ကိုးကား။
http://uk.news.yahoo.com/afp/20080911/tuk-france-britain-fire-transport-a7ad41d.html



ေက်းဇူး ဒီပို့စ္