
သို႔ေသာ္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ Health care city မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာကို ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ကာ Jaddaf မွာ လမ္းဆံုး ဘူတာျဖစ္သည္။ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ထားေသာ Health Care City မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာ အရွည္ရွိေသာ လမ္းပိုင္း အပါအဝင္ အဆိုပါလိုင္းသည္ ေျမေအာက္ ဘူတာ႐ုံ ၆ ခုႏွင့္ ေျမေပၚ(မိုးပ်ံ) ဘူတာ႐ုံ ၁၂ ခု ပါရွိသည္။

ဒူဘိုင္း မီထ႐ို ေဆာက္လုပ္ေရးကို JT Metro JV ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနၿပီး အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္းတို႔ သည္ ဒူဘိုင္းမီထ႐ိုကြန္ယက္၏ ပထမအဆင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ကာ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ခန္႔မွန္းထားသည္။
ယခုပို႔စ္တြင္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းတြင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ Oud Metha – Health Care City – Jaddaf လမ္းပိုင္းႏွင့္ ပတ္သတ္၍ သိရွိရသည္မ်ားကို ဆက္လက္ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ Jaddaf – Health Care City – Oud Metha လမ္းပိုင္းကို အပိုင္းလိုက္ ခဲြ၍ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ကိုင္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနေသာ အပိုင္းမွာ PILE CAP ႏွင့္ PIER COLUMN ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ျဖစ္သည္။ PIER COLUM တစ္ခုခ်င္းစီ ၿပီးစီးရန္ ၁၀ ရက္ လ်ာထားၿပီး ေဆာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သိရွိရသည္။

PIER COLUMN တစ္ခုခ်င္းစီ၏ အျမင့္ မွာ ၁၁ မီတာမွ ၁၇ မီတာအထိရွိ၍ အခ်င္းမွာ ၂ မီတာမွ ၂.၂ မီတာရွိသည္။ PILE CAP တစ္ခုခ်င္း၏ အခ်င္းမွာ ၂.၆ မီတာမွ ၂.၈ မီတာအထိရွိၿပီး အျမင့္မွာ ၂ မီတာ ျဖစ္၏။ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိေသာ REBAR မ်ားမွာ T40 mmФ Main Rebar၊ T35 mmФ Middle Ring Rebar၊ T25mmФ Outer Ring Rebar တို႔ျဖစ္သည္။





Related posts
1. Metro train test-run in Dubai
2. Dubai metro project news
3. Dubai Metro Station Construction
4. အာရပ္ကမာၻရဲ႕ ပထမဆံုး မီထ႐ို

ဗဟုသုတေတြအတြက္ ေက်းဇူးပါ
ၾကိဳးစားအားထုတ္မူေတြအတြက္ ေကာ္မန့္လာေပးတာပါ
ဗဟုသုတအရမ္းရတဲ့ဘေလာ့ဂ္တစ္ခုကိုေရးေပးတဲ့အတြက္ My metro world ကုိေက်းဇူးပါ...Reference လုပ္လုိ ့ရတဲ့ link ေလးေတြထည့္ေပးလုိ ့ရရင္ပုိေကာင္းမယ္လုိ ့ထင္ပါတယ္...