လူေတြမျမင္ႏိုင္တဲ့ေျမေအာက္ဥမင္ေတြကို ေဖာက္တာ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲပါတယ္။ ေျမေအာက္ထဲမွာဆိုေတာ့ အႏၱရာယ္လည္း မ်ားပါတယ္။ ေျမေပၚမွာလို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေဆာက္လို႔မရပါဘူး။ ဘူမိအေနအထား ေတြ၊ ေျမေအာက္ေရစီးေၾကာင္းေတြက structure ေတြကို ဒုကၡေပးပါတယ္။ တခါတရံမွာ ေျမတြင္းမွာရွိေန တတ္တဲ့ ဓာတ္ေငြ႕ေတြကလည္း အသက္ကိုေသေစႏိုင္ပါတယ္။ မိမိတို႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ လမ္းေၾကာင္း၊ ဒီဇိုင္း အတိုင္းျဖစ္ဖို႔ ခက္ခက္ခဲခဲအားထုတ္ရပါတယ္။ ကြန္ကရစ္ lining၊ ကြန္ကရစ္ဘေလာ့ခ္ေတြတပ္ဆင္ဖို႔ သယ္ရ တာ၊ တူးၿပီးသားေျမစာေတြကို အျပင္ကို သယ္ထုတ္ရတာ ေတြဟာ စီမံကိန္းတစ္ခုလံုးပမာဏရဲ႕ ၆၀-၇၀% ရွိပါ တယ္။ ေျမေအာက္လိုဏ္ေခါင္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ဒါေတြကို အခ်ိန္ဆိုင္းအလိုက္ လုပ္ရတာျဖစ္လို႔ တစ္ေန႔ တာ ေဖာက္လုပ္ၿပီးစီးတဲ့ပမာဏဟာ ၃ မီတာကေန ၅ မီတာထိပဲရွိပါတယ္။ ဒါေတာင္ စက္ယႏၱရားေကာင္း ေကာင္း၊ ေျမအေနအထားသင့္တဲ့ ေဒသမို႔လို႔ပါ။ ဘူမိအေနအထားဆိုးမယ္၊ ေျမေအာက္ေရရွိတဲ့ေနရာေတြဆို ရင္ တစ္ေန႔ကို ၂ ေပ၊ ၃ ေပ ေရာက္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားရပါတယ္။ ေျမေအာက္လုပ္ငန္းေတြမွာ အေရးအၾကီး ဆံုးက ဘူမိအေနအထား၊သေဘာသဘာ၀ကို ေကာင္းေကာင္းနားလည္ဖို႔ပါပဲ။ လိုအပ္တဲ့စမ္းသပ္မႈေတြ၊ တိုင္း တာမႈေတြကို မျဖစ္မေနလုပ္ၾကရပါတယ္။ ေဖာက္လုပ္ေနစဥ္မွာလည္း အျမဲတိုင္းတာစမ္းသပ္ေနရပါတယ္။ ဥမင္တစ္ခု သက္တမ္းေစ့တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ႏိုင္ေအာင္၊ သဘာ၀ေဘးအႏၱရာယ္ေတြေၾကာင့္ ပ်က္စီးမႈမရွိ ေအာင္ ဒီဇိုင္းတြက္ခ်က္ေဖာက္လုပ္ရပါတယ္။ ဒါက လုပ္ငန္းသဘာ၀ကို ၿခံဳငံုမိေအာင္လို႔ ေျပာတာပါ။
ေျမေအာက္မီထရုိေတြရဲ႕ဥမင္ေတြထဲကို လူတိုင္းမ၀င္ေရာက္ႏိုင္ေပမဲ့ ေျမေအာက္ရထားဥမင္ေတြနဲ႔ ေျမေပၚ အေဆာက္အအံုေတြကို ဆက္စပ္ေပးတာဟာ ေျမေအာက္ဘူတာရုံပါ။ မီထရုိပိုလီတန္တစ္ခုရဲ႕ ဘူတာေတြ ဟာ မ်ားေသာအားျဖင့္ ေျမေအာက္မွာတည္ေဆာက္ထားပါတယ္။ ေျမေပၚက ေျမေအာက္ကိုဆင္းတဲ့ ၀င္ေပၚက္ ကေန စက္ေလွကားနဲ႕တဆင့္ ေျမေအာက္ဘူတာကို ခ်ိတ္ဆက္ထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူေတြရဲ႕ ေျမေအာက္ရ ထားအေပၚ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈဟာ ေျမေအာက္ဘူတာေပၚမွာ မူတည္ပါတယ္။ ဘူတာထဲကို ဆင္းလာတဲ့ လူေတြ ရဲ႕အျမင္အာရုံကို ေျမေအာက္ဘူတာရဲ႕ ဒီဇိုင္းနဲ႔ ဖန္းစားႏိုင္ဖို႔လိုပါတယ္။ ဘူတာရဲ႕ ဖြဲ႕စည္းပံု၊ ေလအ၀င္အထြက္၊ မီးအလင္းေရာင္ေတြဟာ လူေတြကို ေျမေအာက္ထဲမွာ ေရာက္ေနတယ္လို႔ မထင္ရေလေအာင္ စီမံထားဖို႔လိုပါ တယ္။ က်ယ္ျပန္႔တဲ့ ပလက္ေဖာင္း၊ စႀကၤ ံနဲ႕ဒီဇိုင္းေတြဟာ ခရီးသြားျပည္သူေတြကို စိတ္ခ်ယံုၾကည္မႈ၊ လံုၿခံဳမႈ ေပးႏိုင္ရပါမယ္။ ေျမေပၚအေဆာက္အအံုတစ္ခုလိုပဲ စိုးရိမ္မႈကင္းကင္းနဲ႔ လိုရာကို ခရီးဆက္ႏိုင္ရပါမယ္။
ေျမေအာက္ဘူတာတစ္ခုရဲ႕ function ေတြဟာဒီထက္မကမ်ားပါတယ္။ ရထားလိုင္းေျပာင္းတဲ့ေနရာ၊ ခရီးသြား ဦးေရမ်ားျပားတဲ့ေနရာေတြမွာ ရွိတဲ့ ဘူတာေတြရဲ႕ဖြဲ႕စည္းပံုက ပိုရႈပ္ေထြးပါေသးတယ္။ မီထရုိပိုလီတန္ မိတ္ဆက္ အေနနဲ႕ တင္ျပေပးတာပါ။ ဘေလာ့ခ္ရွည္လြန္းေနမွာစိုးလို႔ ေနာက္ section ေတြမွပဲ ဆက္လက္ၿပီးေဖာ္ျပေပး သြားပါမယ္။ ပရင့္ထုတ္ရန္
Post a Comment
::: Thanks for Your Comment :::
စကားလံုး၊ စကားစုေလးေတြမွာ space ေလးေတြ ျခားၿပီး ႐ုိက္ထည့္ေပးရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။
@The MyMetroworld