U
AE လို႔ေခၚၾကတ့ဲ အာရပ္ ေစာ္ဘြားမ်ားႏိုင္ငံ ၿမိဳ႕ေတာ္ - ဒူဘိုင္း မီထ႐ိုပိုလီတန္ရဲ႕ ပထမဥမင္လိုင္းကို ၂၀၀၅ ခုႏွစ္က စတင္ ေဖာက္လုပ္ခဲ့ရာမွာ အခုဆိုရင္ တူးေဖာ္ၿပီး ဥမင္အလ်ား ၄၅၀၀ မီတာရွိေနၿပီဟု သိရွိရပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံရဲ႕ မစ္ဆူဘီရွိ ကုမၼဏီထုတ္ TBM နဲ႔ ေျမေအာက္အနက္ ၁၅ မီတာ ေအာက္မွာ တူးေဖာ္ေနတာ ျဖစ္ၿပီး အနီေရာင္လိုင္းလို႔ ေခၚတဲ့ အဆိုပါလိုင္းဟာ စုစုေပါင္း ၅၀ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
လူဦးေရ ၈၆၃၀၀၀ သာေနထိုင္တဲ့ ဒူဘိုင္းၿမိဳ႕မွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃.၉ ဘီလီယံ တန္ဖိုးရွိတဲ့ စုစုေပါင္း ၆၉.၂ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားၿပီး လိုင္းႏွစ္လိုင္း ပါ၀င္မယ့္ fully automatic light metro system ကို တည္ေဆာက္ဖို႔ ၂၀၀၄ ခုႏွစ္က ဒီဇိုင္းေရးဆြဲခဲ့တာပါ။ စီမံကိန္းကုိ အပိုင္းႏွစ္ပိုင္းခြဲၿပီး လုပ္ေဆာင္မွာ ျဖစ္ၿပီး ပထမအပိုင္းကေတာ့ အထက္မွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ အနီေရာင္ လိုင္းကို ေဖာက္လုပ္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္မွာ အနီေရာင္လိုင္းကို စတင္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ မတ္လထဲမွာ ၿပီးစီးမယ္လို႔ သိရွိရပါတယ္။ ဒုတိယအပိုင္း ျဖစ္တဲ့ အစိမ္းေရာင္ လိုင္းကိုေတာ့ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ေနာက္ပိုင္းမွာ စတင္ ႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္း ထားၿပီး စုစုေပါင္း အရွည္ ၁၉.၂ ကီလိုမီတာ ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လိုင္းႏွစ္လိုင္းမွာ စုစုေပါင္း ဘူတာ ၄၇ ခုပါရွိမွာ ျဖစ္ၿပီး ဘူတာ ၁၀ ခုကေတာ့ ေျမေအာက္ ဘူတာမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။
ခရီးသည္ ၄၀၀ ဆန္႔ ရထားတြဲ ၅ တြဲပါ ရထားမ်ားကို အသံုးျပဳ ေျပးဆြဲမွာ ျဖစ္ၿပီး ရထားတိုင္းမွာ ပထမတန္းတြဲနဲ႔ အမ်ဳိးသမီးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ားအတြက္ သီးသန္႔တြဲ မ်ားလည္း ပါရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရထားေျပးဆြဲမႈ စနစ္ကိုေတာ့ ၂ မိနစ္လွ်င္ တစ္စီးႏႈန္းနဲ႔ ေျပးဆြဲဖို႔ စီမံထားပါတယ္။ အနီေရာင္လိုင္းကိုေတာ့ တစ္နာရီလွ်င္ ခရီးသည္ေပါင္း ၂၇၀၀၀ ႏႈန္းနဲ႔ ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္ဖို႔ လ်ာထားၿပီး အစိမ္းေရာင္ လိုင္းမွာေတာ့ တစ္နာရီမွာ ခရီးသည္ ၁၈၀၀၀ ႏႈန္းနဲ႔ ပို႔ေဆာင္ေပးဖို႔ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲ ထားပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို ခရီသည္ ၁.၂ သန္း ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္လံုး အေနနဲ႔ ခရီးသည္ ၃၅၅ သန္းခန္႔ကို သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရွိရ ပါတယ္။
ခရီးသည္ ၄၀၀ ဆန္႔ ရထားတြဲ ၅ တြဲပါ ရထားမ်ားကို အသံုးျပဳ ေျပးဆြဲမွာ ျဖစ္ၿပီး ရထားတိုင္းမွာ ပထမတန္းတြဲနဲ႔ အမ်ဳိးသမီးမ်ားႏွင့္ ကေလးမ်ားအတြက္ သီးသန္႔တြဲ မ်ားလည္း ပါရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရထားေျပးဆြဲမႈ စနစ္ကိုေတာ့ ၂ မိနစ္လွ်င္ တစ္စီးႏႈန္းနဲ႔ ေျပးဆြဲဖို႔ စီမံထားပါတယ္။ အနီေရာင္လိုင္းကိုေတာ့ တစ္နာရီလွ်င္ ခရီးသည္ေပါင္း ၂၇၀၀၀ ႏႈန္းနဲ႔ ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္ဖို႔ လ်ာထားၿပီး အစိမ္းေရာင္ လိုင္းမွာေတာ့ တစ္နာရီမွာ ခရီးသည္ ၁၈၀၀၀ ႏႈန္းနဲ႔ ပို႔ေဆာင္ေပးဖို႔ ဒီဇိုင္းေရးဆြဲ ထားပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို ခရီသည္ ၁.၂ သန္း ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္လံုး အေနနဲ႔ ခရီးသည္ ၃၅၅ သန္းခန္႔ကို သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ ေပးႏိုင္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရွိရ ပါတယ္။
ပရင့္ထုတ္ရန္
Post a Comment
::: Thanks for Your Comment :::
စကားလံုး၊ စကားစုေလးေတြမွာ space ေလးေတြ ျခားၿပီး ႐ုိက္ထည့္ေပးရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။
@The MyMetroworld