* THINK POSITIVE. TOGETHER WE ARE BUILDING THE FUTURE *

ေျမငလ်င္လႈပ္ေသာေၾကာင့္ ငလ်င္လိႈင္းမ်ား သက္ ေရာက္သည့္အခါ (သို႔မဟုတ္) လူတို႔ျပဳလုပ္ ေသာ ေျမေအာက္ ေဖာက္ခြဲမႈ (ဝါ) ဥမင္တူးေဖာ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သည့္အခါ ေျမသားထုအတြင္း ဒိုင္နမစ္အား လႈိင္းမ်ား ပ်ံႏွံ႔ သက္ေရာက္ေလ့ရွိပါသည္။ ထိုလႈိင္း မ်ား ေျမထုအတြင္း ပ်ံ႕ႏွံ႔သက္ေရာက္ပံုကို လြယ္ကူစြာ တြက္ခ်က္ႏိုင္ရန္အတြက္ လိႈင္းအလ်ား ၏ ၂ ဆ၊ ၃ဆခန္႔ ရွိေသာ အကြာအေဝးတြင္ လႈိင္းမ်ားကို ျဖစ္ေပၚေစေသာ ရင္းျမစ္ (source) မ်ားကိုထားရွိၿပီး တြက္ခ်က္ေလ့ရွိသည္။ Elastic medium အတြင္း လႈိင္းမ်ား သက္ေရာက္မႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ေျမသားထုအတြင္း အား (stress) ႏွင့္ အေရြ႕(Displacement) တို႔ ျဖန္႔ခြဲ သက္ေရာက္ပံုမွာ အေတာ္အတန္ ႐ႈပ္ေထြးပါသည္။ လႈိင္းမ်ားပ်ံ႕ႏွံစဥ္ (wave radiation) အတြင္း အား (stress)မ်ား သက္ေရာက္ပံုမွာ လႈိင္းျဖစ္ေပၚရာ ရင္းျမစ္၏ အမ်ဳိးအစား၊ ထိုရင္းျမစ္၏ ပတ္လည္ရွိ ထိစပ္ေနေသာ ေျမသားဂုဏ္သတၱိ တို႔အေပၚ အဓိက မူတည္ေနပါသည္။

ဤေဆာင္းပါးတြင္ အီေကြးရွင္းမ်ားႏွင့္ ပံုမ်ားစြာ ပါဝင္ေသာေၾကာင့္ ပီဒီအက္ဖ္ဖိုင္ျဖင့္ တင္ေပးလုိက္ပါသည္။  ေအာက္ပါဖိုင္မ်ားကို ေဒါင္းလုပ္ခ်ၿပီး ဆက္လက္ဖတ္႐ႈၾကပါရန္။  


ဤေဆာင္းပါးသည္ ႐ုရွားႏိုင္ငံ၊ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနေအာက္ရွိ Higher Attestation Commission (VAK) ေခၚ "State Supreme Certification Commission" အသိအမွတ္ျပဳ နည္းပညာဂ်ာနယ္ျဖစ္သည့္ “Construction and Reconstruction” ဂ်ာနယ္ №1/27 (589) 2010 (ဇန္နဝါရီ-ေဖေဖာ္ဝါရီ) ထုတ္တြင္ ႐ုရွားဘာသာျဖင့္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။

Print ပရင့္ထုတ္ရန္
4 ထင္ျမင္ခ်က္၊
  1. Maung July 19, 2010 at 6:06 PM  

    ေျမေအာက္ရထားလမ္း ေဆာက္တဲ့အခါ တူးရတဲ့ average အနက္ ကို သိပါရေစ

  2. MyMetro July 19, 2010 at 6:25 PM  

    Average အနက္ဆိုတာထက္ ဥမင္အမိုးခံုးအေပၚ အနည္းဆံုး ထားရွိရမယ့္ ဥမင္အနက္ဆိုရင္ ပိုမွန္ပါတယ္။ ဥမင္အမိုးခံုးအေပၚ အနက္ ၇ မီတာကေန ၁၀ မီတာ အနည္းဆံုး ထားသင့္ပါတယ္။ အမ်ားဆံုး မီတာ ၂၀ ဆိုရင္ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ေျမအေျခအေနေပၚ မူတည္ၿပီး ေျပာင္းလဲႏိုင္ပါတယ္။ အနက္တိမ္ရင္ ေျမေပၚ အေဆာက္အအံုေတြအတြက္ အႏၱရာယ္မ်ားသလို၊ အနက္ေပမ်ားရင္လည္း ပိုက္ဆံမ်ားမ်ားကုန္ပါတယ္။

  3. Pyae Sone AUng November 7, 2011 at 11:52 PM  

    pdf ဖိုင္ျဖင့္ တင္ထားေသာဖိုင္မ်ား မရွိေတာ့ပါသျဖင့္ ျပန္တင္ေပးေစခ်င္ပါ
    သည္ခင္ဗ်ား။

  4. Anonymous December 21, 2011 at 12:31 PM  

    အခုလို ကိုယ္ေလ႔လာထားတာေတြကို မွ်ေ၀ေပးလို႔ ေက်းဇူးပါပဲ သူငယ္ခ်င္း။

CITY DIRECTORY FROM METRO BITS

Adana Amsterdam Ankara Antwerp Athens Atlanta Baku Baltimore Bangkok Barcelona Beijing Belo Horizonte Berlin Bielefeld Bilbao Bochum Bonn Boston Brasilia Brussels Bucharest Budapest Buenos Aires Buffalo Bursa Busan Cairo Caracas Catania Changchun Charleroi Chennai Chiba Chicago Chongqing Cleveland Cologne Copenhagen Daegu Daejeon Dalian Delhi Detroit Dnepropetrovsk Dortmund Dubai Duesseldorf Duisburg Edmonton Essen Frankfurt Fukuoka Gelsenkirchen Genoa Glasgow Guadalajara Guangzhou Gwangju Haifa Hamburg Hanover Helsinki Hiroshima Hong Kong Incheon Istanbul Izmir Jacksonville Kamakura Kaohsiung Kazan Kharkov Kiev Kitakyushu Kobe Kolkata Kryvyi Rih Kuala Lumpur Kyoto Las Vegas Lausanne Lille Lima Lisbon London Los Angeles Ludwigshafen Lyon Madrid Manila Maracaibo Marseille Medellin Mexico City Miami Milan Minsk Monterrey Montreal Moscow Mulheim Mumbai Munich Nagoya Naha Nanjing Naples New York Newark Newcastle Nizhny Novgorod Novosibirsk Nuremberg Oporto Osaka Oslo Palma de Mallorca Paris Perugia Philadelphia Pittsburgh Porto Alegre Poznan Prague Pyongyang Recife Rennes Rio de Janeiro Rome Rotterdam Rouen Saint Louis Saint Petersburg Samara San Francisco San Juan Santiago Santo Domingo Sao Paulo Sapporo Seattle Sendai Seoul Seville Shanghai Shenzhen Singapore Sofia Stockholm Stuttgart Sydney Taipei Tama Tashkent Tbilisi Tehran The Hague Tianjin Tokyo Toronto Toulouse Turin Valencia Valencia Valparaiso Vancouver Vienna Volgograd Warsaw Washington Wuhan Wuppertal Yekaterinburg Yerevan Yokohama
Currently, there are 175 metros all over the world.