ခ်င္း
မိုင္ၿမိဳ႕သည္ ထုိင္းႏိုင္ငံ၏ ေျမာက္ပိုင္းတြင္ တည္ရိွၿပီး လူဦးေရ ၁.၆ သန္းေက်ာ္ ေနထိုင္လ်က္ရွိေသာ ၿမိဳ႕ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕ ျဖစ္သည္။ ေရွးေဟာင္း ယဥ္ေက်းမႈ အေမြအႏွစ္မ်ားစြာရွိၿပီး ႏွစ္စဥ္ ကမာၻလွည့္ ခရီးသည္မ်ားစြာ ၀င္ထြက္ သြားလာေနေသာ ၿမဳိ႕လည္းျဖစ္၏။ ေခတ္မွီ ၿမိဳ႕ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕ ျဖစ္လာသည္ႏွင့္အတူ ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး က႑ကိုလည္း အဆင့္ျမင့္တင္ရန္ စီမံခ်က္မ်ား ျပဳလုပ္လာသည္ကို ေတြ႔ရပါသည္။ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ႏို၀င္ဘာ ၄ ရက္ေန႔တြင္ ခ်င္းမိုင္ တကၠသိုလ္၌ ျပဳလုပ္ေသာ စာတမ္းဖတ္ပြဲ၌ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕တြင္ လာမည့္ ၁၀ ႏွစ္အတြင္း သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ကြန္ယက္တစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္ ထည့္သြင္း ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကပါသည္။ ၂၀၀၃ ခုႏွစ္တြင္ မီထ႐ို လမ္းေၾကာင္းမ်ားကို အၾကမ္းဖ်င္း ေရးဆြဲခဲ့ၾကၿပီး ၂၀၀၄ ခုႏွစ္တြင္ subway စနစ္အစား Light rail စနစ္ျဖင့္ အစားထိုးရန္ အတြက္ ေလ့လာမႈမ်ားကို ကက္ဘိနက္အဖြဲ႔မွ ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္။
ယခုအခ်ိန္တြင္ စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ား ေရးဆြဲေနဆဲ အဆင့္တြင္ရွိၿပီး စီမံကိန္းတစ္ခုလံုး ၿပီးစီးရန္ ေလးႏွစ္ေက်ာ္ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။ စီမံကိန္း ေရးဆြဲသူမ်ား၏ တြက္ခ်က္မႈမ်ားအရ ခ်င္းမိုင္မီထ႐ိုသည္ တေန႔လွ်င္ ခရီးသည္ ၁၆၉၀၀၀ ေက်ာ္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေပးႏိုင္ လိမ့္မည္ ျဖစ္ၿပီး ရထား စတင္ေျပးဆြဲမႈမ်ားကို လာမည့္ ၅ႏွစ္၊ ၆ႏွစ္အတြင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ခန္႔မွန္းခဲ့ၾကသည္။ မီထ႐ိုကြန္ယက္တြင္ လမ္းေၾကာင္း ၄ ေၾကာင္းပါ၀င္ၿပီး စုစုေပါင္း ဘတ္ေငြသန္းေပါင္း ၄ ဘီလီယံခန္႔ ကုန္ၾကမည္ ျဖစ္သည္။ လ်ာထားခ်က္မ်ားအရ ဘူတာ႐ုံေပါင္း ၃၆ ခုပါ၀င္မည္ ျဖစ္ကာ ၎တို႔အနက္မွ ၂၉ ခုမွာ ေျမေအာက္ ဘူတာ႐ုံမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း သိ႐ိွရပါသည္။ လိုင္းအမွတ္ ၃ (ယာယီ အစိမ္းလိုင္း) မွာ ေျမေအာက္တြင္ လံုးလံုးတည္ရွိမည္ ျဖစ္သည္။
ခ်င္းမိုင္မီထ႐ိုကဲ့သို႔ပင္ အျခား ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားျဖစ္သည့္ ကိုရတ္ (Korat) ၿမိဳ႕ႏွင့္ ဖူးခက္ (Phuket) ၿမိဳ႕မ်ားတြင္လည္း အလားတူ မီထ႐ိုကြန္ယက္မ်ား တည္ေဆာက္ရန္ survey တိုင္းတာေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို The Expressway Authority of Thailand မွေဆာင္ရြက္ၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ားကိုမူ မသတ္မွတ္ ရေသးေၾကာင္းလည္း သိရပါသည္။
ပရင့္ထုတ္ရန္
Post a Comment
::: Thanks for Your Comment :::
စကားလံုး၊ စကားစုေလးေတြမွာ space ေလးေတြ ျခားၿပီး ႐ုိက္ထည့္ေပးရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။
@The MyMetroworld