* THINK POSITIVE. TOGETHER WE ARE BUILDING THE FUTURE *

International Tunnelling Exhibition

စာေရးသူ © Emily |

I

ternational Tunnelling Exhibition သို႔ ဒီေန႔ ၂၇.၁၁.၀၇ အဂၤါေန႔ ေန႔လည္ ၂ နာရီခန္႔မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမိဳ႔ျပအင္ဂ်င္နီယာ ညီအစ္ကို တစု သြားေရာက္ ေလ့လာခဲ့ပါတယ္ ။ ေမာ္စကို ေဆာင္းရဲ့ အခ်မ္းရိပ္မွာ သြားရတဲ့ ခရီးက လွမ္းေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြက္ ပညာ ၊ ဗဟုသုတ ၊ ႏူိင္ငံတကာမွ နည္းပညာမ်ား ကို တေနရာတည္းမွာ တစုတစည္းထဲ ေလ့လာခြင့္ ရခဲ့လို႔ ေက်နပ္ ရပါတယ္ ။ ျပပြဲကို ၃ ရက္ၾကာ က်င္းပတာ ျဖစ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဓိက ေလ့လာေနတဲ့ Tunnelling and metropolitan ျပပြဲခန္းမကေတာ့ ခန္းမေဆာင္ ၂ မွာပါ ။ ႏိူင္ငံတကာမွ ကုမၸဏီမ်ား လာေရာက္ ခင္းက်င္းျပသထားျပီး ေလ့လာသူမ်ားကို ၄င္းတို႔ ကုမၸဏီထုတ္ ပစၥည္းမ်ားဧ။္ အရည္အေသြး ၊ စြမ္းေဆာင္ရည္ တို႔ကို ရွင္းလင္း ေျပာၾကားေပးခဲ့ျပီး ေမးျမန္းမႈတို႔ကိုလဲ စနစ္တက် ေျဖၾကားေပးခဲ့ပါတယ္ ။ ဒါ့အျပင္ ဂ်ာနယ္မ်ား ၊ သရုပ္ျပ ဗီဒီယိုမ်ားကိုလည္း အခမဲ့ ျဖန္႔ေ၀ ေပးခဲ့ပါတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ဘူတာက ထြက္ေတာ့ ေန႔ခင္း ၁ နာရီခြဲ ၊ interchange ေရာက္ေတာ့ ရထားက မလာေသးဘူး။ ဒါနဲ႔ ကိုမီထရို က စျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရာက္ေနတဲ့ ဘူတာရဲ့ တည္ေဆာက္ပံု ၊ သံုးထားတဲ့ ပစၥည္းမ်ား အေၾကာင္း ေဆြးေႏြးရင္း ရထားအလာကို ေစာင့္ဆိုင္းၾကပါတယ္ ။ ရထားေရာက္လာေတာ့ ျပပြဲ က်င္းပမဲ့ Delavoe center ဘူတာရံုကို ဆက္သြားၾကပါတယ္ ။ ပံုမွန္ဆိုရင္ interchange မွာ ရထားေစာင့္ရတာ ၁မိနစ္ ၁မိနစ္ခြဲထက္ မပိုပါဘူး ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာတို႔ သြားမဲ့ ဘူတာက အသစ္ေဖာက္လုပ္ထားတာ မၾကာေသးတဲ့ secondary lane မွာပါ ။ ဒါေၾကာင့္ တလိုင္းထဲမွာပဲ ရထား ၂ စီး တလွည့္စီ ေစာင့္စီးၾကရတာပါ။
Delavoe center ေရာက္ေတာ့ ၂ နာရီထုိးဖို႔ ၅ မိနစ္ ။ ျပပြဲက်င္းပမဲ့ Expocentr ကို၀င္္ေတာ့ အရင္ဆံုး ဂိတ္၀င္ လက္မွတ္ျဖတ္ ၊ ျပပြဲခန္းမထဲ မ၀င္ခင္ တခါ ၀င္ခြင့္ ကတ္ျပားေလးေတြ လုပ္ရျပန္ေရာ ။ ဒီတခါ လုပ္တဲ့ ျပပြဲမွာ ျပပြဲခန္းမ တခုနဲ႔ တခု အကူးမွာလဲ register လုပ္ရတယ္ဗ်ာ ။ ကဲ ခန္းမထဲ ေရာက္ျပီဆိုေတာ့ ေလ့လာေရး စတင္ပါေတာ့မယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပထမဆံုး ရွာမိတာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ အဓိက ဘာသာရပ္ ျဖစ္တဲ့ Tunnelling ခန္းမကိုပါ။ အဲဒီ ခန္းမထဲေရာက္ေတာ့ လက္ကမ္းစာေစာင္ေလးေတြဖတ္ ၊ ဂ်ာနယ္ေလးေတြဖတ္နဲ႔ တခန္း၀င္ တခန္းထြက္ လိုက္ေလ့လာျဖစ္ပါတယ္ ။ အဲဒီမွာ တခု ေကာင္းတာက ကုမၸဏီေတြရဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈပါ ။ လာေရာက္ ေလ့လာသူေတြကို မျငီးမျငဴ ရွင္းလင္း ေျဖၾကားေပးပါတယ္ ။ ကုိမီထရို ပထမဆံုး ၀င္ေရာက္ ေဆြးေႏြးတဲ့ ေနရာကေတာ့ အီတလီ ႏိူင္ငံက Seli ကုမၸဏီပါ ။ ယင္းကုမၸဏီဟာ Sheet Method ကိုသာ အသံုးျပဳ ေဖာက္လုပ္ျပီး Blasting Method ကုိ လုံး၀အသံုးမျပဳဟု သိရပါတယ္။
အဲဒီေနာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုေတြ ဆက္လက္ေလ့လာျဖစ္တာက Waterproofing materials ေတြ ထုတ္လုပ္တဲ့ ကုမၸဏီပါ။ ဒီျပပြဲမွာေတာ့ Gel ကို အသံုးျပဳတဲ့ ကုမၸဏီကို မေတြ႔ရွိခဲ့တာ ထူးျခားခ်က္ပါ ။
Waterproofing materials , waterproofing compound ေတြကို အခ်ိန္ အေတာ္ၾကာ ေဆြးေႏြးျပီးေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္လက္ေလ့လာ ေဆြးေႏြးခဲ့တာကေတာ့ Soil အေၾကာင္းပါ ။ ေျမၾကီးမ်ားကို loading ခံႏူိင္ဖို႔ ၊ လိုအပ္တဲ့ မာေက်ာမႈရဖို႔ စတဲ့ နည္းလမ္းမ်ားကို ေဆြးေႏြးမွတ္သား ခဲ့ၾကပါတယ္။

ေျမၾကီးအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးမွတ္သားျပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ညေန ၄ နာရီ မိနစ္ ၅၀ ရွိပါျပီ ။ ညေန ၅ နာရီမွာ ျပပြဲခန္းမမ်ား ပိတ္မယ္ဆိုတဲ့ ေၾကညာသံ အဆံုးမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကုိေတြ ျပပြဲခန္းမရဲ့ အျပင္မွာ ျပပြဲအေၾကာင္း ေျပာဆိုေဆြးေႏြးရင္း အေဆာင္သို႔ .................

ျပခန္းမွာ ျပထားတဲ့ထဲက ပံုစံငယ္ေလးေတြ

Print ပရင့္ထုတ္ရန္
6 ထင္ျမင္ခ်က္၊
  1. KPZ November 28, 2007 at 6:11 AM  

    ေနာက္ကိုလည္း ဒီ့ထက္ပိုၿပီး ေလ့လာႏိုင္တဲ့ အခြင့္အလမ္းေတြ ရရွိပါေစ.။ စကားမစပ္ ပံုစံငယ္ကားေလးေတြက ခ်စ္စရာေလးေနာ္...

  2. MyMetro November 28, 2007 at 7:39 AM  

    ဟုတ္တယ္ ဒီလုိပြဲမ်ဳိးေတြ မ်ားမ်ားရွိမွ ပိုၿပီး ဗဟုသုတ ပြားမွာ။ အခုလို ဆုေတာင္းေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူး။ ပံုစံငယ္ေလးေတြနဲ႔ ကစားခ်င္ေနတုန္းပဲလား။ :P

  3. KPZ November 28, 2007 at 1:37 PM  

    ဟုတ္တယ္။ ကစားခ်င္တုန္းပဲ။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ KPZ က အရာ၀ထၱဳ ေသးေသးေလးေတြကို Crazy ျဖစ္လို႔... း)

  4. Emily November 28, 2007 at 3:39 PM  

    သူက အဲလို ငယ္ငယ္ ကေလးေတြကို crazy ျဖစ္တယ္နဲ႔ တူပါတယ္ဗ်ာ ။ :D :D

  5. MyMetro November 28, 2007 at 5:57 PM  

    အင္း... ဒါ့ေၾကာင့္ကိုး....။ အခုမွ သေဘာေပါက္သြားၿပီ။ :P

  6. KPZ November 29, 2007 at 9:45 AM  

    ေဟး.. ႏိုင္ငံေရးေတြ မပါေၾကးေလ ။ ။ း)

CITY DIRECTORY FROM METRO BITS

Adana Amsterdam Ankara Antwerp Athens Atlanta Baku Baltimore Bangkok Barcelona Beijing Belo Horizonte Berlin Bielefeld Bilbao Bochum Bonn Boston Brasilia Brussels Bucharest Budapest Buenos Aires Buffalo Bursa Busan Cairo Caracas Catania Changchun Charleroi Chennai Chiba Chicago Chongqing Cleveland Cologne Copenhagen Daegu Daejeon Dalian Delhi Detroit Dnepropetrovsk Dortmund Dubai Duesseldorf Duisburg Edmonton Essen Frankfurt Fukuoka Gelsenkirchen Genoa Glasgow Guadalajara Guangzhou Gwangju Haifa Hamburg Hanover Helsinki Hiroshima Hong Kong Incheon Istanbul Izmir Jacksonville Kamakura Kaohsiung Kazan Kharkov Kiev Kitakyushu Kobe Kolkata Kryvyi Rih Kuala Lumpur Kyoto Las Vegas Lausanne Lille Lima Lisbon London Los Angeles Ludwigshafen Lyon Madrid Manila Maracaibo Marseille Medellin Mexico City Miami Milan Minsk Monterrey Montreal Moscow Mulheim Mumbai Munich Nagoya Naha Nanjing Naples New York Newark Newcastle Nizhny Novgorod Novosibirsk Nuremberg Oporto Osaka Oslo Palma de Mallorca Paris Perugia Philadelphia Pittsburgh Porto Alegre Poznan Prague Pyongyang Recife Rennes Rio de Janeiro Rome Rotterdam Rouen Saint Louis Saint Petersburg Samara San Francisco San Juan Santiago Santo Domingo Sao Paulo Sapporo Seattle Sendai Seoul Seville Shanghai Shenzhen Singapore Sofia Stockholm Stuttgart Sydney Taipei Tama Tashkent Tbilisi Tehran The Hague Tianjin Tokyo Toronto Toulouse Turin Valencia Valencia Valparaiso Vancouver Vienna Volgograd Warsaw Washington Wuhan Wuppertal Yekaterinburg Yerevan Yokohama
Currently, there are 175 metros all over the world.