
ျပီးခဲ့တဲ့ စက္တင္ဘာ ၂၆ ရက္ေန႔က ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွာ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ အစည္းအေဝးမွာ ေျမေအာက္ရထား ေဖာက္လုပ္ေရး အတြက္ ေစ်းအနည္းဆုံးနဲ႔ ကန္ထ႐ုိက္ တင္သြင္းထားတဲ့ Contech ltd. က ဒါကာၿမိဳ႕ ေျမအမ်ဳိးအစားဟာ ေျမေအာက္ရထားလမ္း ကြန္ယက္ ေဖာက္လုပ္ဖို႔ သင့္ေတာ္ပါတယ္လို႔ ပရီဆန္ေတးရွင္းမ်ား နဲ႔တကြ ရွင္းလင္း ေျပာၾကားသြားပါတယ္။
Contech ကုမၸဏီမွ တင္ျပတဲ့ Plan အရ စုစုေပါင္း ၅၂ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားကာ၊ ရထားလိုင္း ၆ လိုင္းပါရွိမည့္ အဆိုပါ ေျမေအာက္ရထား ကြန္ယက္တစ္ခုလံုး ၿပီးစီးဖို႔ အတြက္ ၄ ႏွစ္မွ ၄ ႏွစ္ခြဲခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။
ေဖာက္လုပ္မည့္ ရထားလိုင္းမ်ား
1.First route -- from Gabtoli to Saidabad via IDB Bhaban (Mohakhali) – length 17 kilometers.
2.Second route – from Uttara to Mohakhali via airport (Banani).
3.Third route – from Pallabi to IDB Bhaban
4.Fourth route – from Ring Road to Shahabagh Via Satmasjid Road and Jigatola
5.Fifth route – from Saidabad to Tejgaon via Kamlapur
6.Sixth route – from Gulistan to Sadarghat
Contech ကုမၸဏီမွ တင္ျပတဲ့ Plan အရ စုစုေပါင္း ၅၂ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားကာ၊ ရထားလိုင္း ၆ လိုင္းပါရွိမည့္ အဆိုပါ ေျမေအာက္ရထား ကြန္ယက္တစ္ခုလံုး ၿပီးစီးဖို႔ အတြက္ ၄ ႏွစ္မွ ၄ ႏွစ္ခြဲခန္႔ ၾကာျမင့္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရပါတယ္။
ေဖာက္လုပ္မည့္ ရထားလိုင္းမ်ား
1.First route -- from Gabtoli to Saidabad via IDB Bhaban (Mohakhali) – length 17 kilometers.
2.Second route – from Uttara to Mohakhali via airport (Banani).
3.Third route – from Pallabi to IDB Bhaban
4.Fourth route – from Ring Road to Shahabagh Via Satmasjid Road and Jigatola
5.Fifth route – from Saidabad to Tejgaon via Kamlapur
6.Sixth route – from Gulistan to Sadarghat
Ref: News Links

Post a Comment
::: Thanks for Your Comment :::
စကားလံုး၊ စကားစုေလးေတြမွာ space ေလးေတြ ျခားၿပီး ႐ုိက္ထည့္ေပးရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။
@The MyMetroworld