* THINK POSITIVE. TOGETHER WE ARE BUILDING THE FUTURE *

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ မီးရထား တကၠသုိလ္မွာ ပညာသင္ၾကားခဲ့တာ အခုဆုိရင္ ဒုတိယေျမာက္ အသုတ္အျဖစ္ အဆင့္ျမင့္ ပညာရပ္မ်ားကို သင္ၾကား တတ္ေျမာက္ခဲ့ ၾကပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ေတြ ေလ့လာ သင္ယူခဲ့တဲ့ ပညာရပ္မ်ားဟာ အဓိကအားျဖင့္ မီထ႐ို ပိုလီတန္ ဘာသာရပ္ကို အထူးျပဳ သင္ယူ ခဲ့ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီႏွစ္အတြင္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သင္ယူေနတဲ့ ဥမင္ႏွင့္ မီထ႐ုိ ပိုလီတန္ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနဟာ ေျမေအာက္ အေဆာက္အအံု အင္ဂ်င္နီယာဌာနလုိ႔ အမည္ ေျပာင္းလဲခဲ့ၿပီး ဥမင္ႏွင့္ မီထ႐ိုပိုလီတန္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို သာမက အျခားေသာ ေျမေအာက္ တည္ေဆာက္ေရး ပညာရပ္မ်ားကိုပါ တုိးခ်ဲ႕၍ ပညာရပ္မ်ားကို ဆက္လက္ ပို႔ခ်ေပးေနပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ယခုႏွစ္ စာတမ္းမ်ား ျပဳစုဖုိ႔အတြက္ ေခါင္းစဥ္မ်ားကို ေရြးခ်ယ္ရာမွာ မီထ႐ိုပိုလီတန္ တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ပတ္သတ္ေသာ စာတမ္း ေခါင္းစဥ္မ်ားအျပင္ အျခားေသာ ဥမင္ဆုိင္ရာ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ စာတမ္း ေခါင္းစဥ္မ်ားျပဳစုဖုိ႔အတြက္ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ ရရွိခဲ့ပါတယ္။



မႏွစ္က စာတမ္းမ်ားကို ျပဳလုပ္သြားၾကတဲ့ ေနာင္ေတာ္မ်ား အားလံုးဟာ မီထ႐ို ပိုလီတန္ တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ပတ္သတ္ေသာ စာတမ္းမ်ားကို ဖတ္ၾကား တင္သြင္းခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီႏွစ္ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ စာတမ္းမ်ားမွာေတာ့ မီထ႐ိုပိုလီတန္ႏွင့္ ဆုိင္ေသာ ဥမင္တည္ေဆာက္ေရး စာတမ္းမ်ားအျပင္ မီးရထားဥမင္ စာတမ္းႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း ဥမင္စာတမ္းမ်ားကို ျပဳစု တင္ျပခြင့္ ရရွိခဲ့ပါတယ္။ စာတမ္းႀကီးႀကပ္သူ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားဟာ မ်ားေသာအားျဖင့္ လုပ္ငန္းခြင္ဆုိင္ရာ အေတြ႕အႀကံဳ ရွိသူမ်ား ျဖစ္ၾကပါတယ္။ အၾကမ္းအားျဖင့္ သိရတာက ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားဟာ လုပ္ငန္းခြင္ႏွင့္ စာေတြ႕သင္ၾကားပို႔ခ်မႈမ်ားကို အလွည့္က် လုပ္ေဆာင္ေနၾကတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေတြ႕အၾကံဳရွိၾကသူမ်ား ပီသစြာျဖင့္ စာေတြ႕ႏွင့္ လက္ေတြ႕ကို မိမိတုိ႔တပည့္မ်ား လုပ္ေဆာင္ရမည့္ အပိုင္းမ်ားႏွင့္ လိုအပ္ေသာအပိုင္းမ်ားကို ေထာင့္ေစ့ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ ၾကပါတယ္။



ဒါ႔အျပင္ ေနာက္တစ္ခု ေလ့လာမိတာက ျပင္ပ တည္ေဆာက္ေရး ကုမၸဏီမ်ား ႏွင့္ အစိုးရဆုိင္ရာ တည္ေဆာက္ေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားဟာ လုပ္ငန္းခြင္မွာ ေတြ႕ၾကံဳေနရတဲ့ အခက္အခဲမ်ားကို သက္ဆုိင္ရာ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ လာေရာက္ေဆြးေႏြးၿပီး အႀကံျပဳခ်က္ရယူျခင္း၊ မွတ္တမ္းမ်ား ျပဳလုပ္ထားျခင္းတုိ႔ ပူးေပါင္း လုပ္ေဆာင္ၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီလုိေဆြးေႏြး ေဆာင္ရြက္ၾကတာကို စာတမ္းဖတ္ပြဲ အသြင္တစ္ခုလုိ လုပ္ေဆာင္ၾကၿပီး စိတ္ပါဝင္စားသူ ေက်ာင္းသားမ်ားလည္း တက္ေရာက္ နားေထာင္ ႏုိင္ၾကပါတယ္။ ဒီလုိျပဳလုပ္တာဟာ ေကာင္းေသာ အစဥ္အလာေကာင္း တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ အတုယူ သင့္ပါတယ္။ ေက်ာင္းမ်ားအတြက္လည္း အက်ိဳးရွိၿပီး စာေတြ႕လက္ေတြ႕ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ၾကျခင္းျဖင့္ လုိအပ္ခ်က္မ်ား၊ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္မ်ားကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ နည္းပညာဆုိင္ရာ ျပပြဲမ်ား၊ ႏွီးေႏွာဖလွယ္ပြဲမ်ားကိုလည္း ေက်ာင္းမ်ားမွ ဦးေဆာင္၍ ျပဳလုပ္ၾကတာကိုလည္း အားတက္ဖြယ္ရာ ေတြ႕ျမင္ၾကရပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ သက္ဆုိင္ရာ စာတမ္းမ်ားကို ျပဳစုၾကရာမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံနဲ႕ သင့္ေလ်ာ္မယ့္ အေျခအေနမ်ားကို ခန္႔မွန္း တြက္ခ်က္ကာ ႀကီးၾကပ္သူ ဆရာမ်ားႏွင့္ ညွိႏႈိင္းၿပီး အတတ္ႏုိင္ဆံုး အနီးစပ္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ အေျခခံ အခ်က္အလက္မ်ားကို စဥ္းစားတဲ့အခါ လူေနထူထပ္ၿပီး သြားလာေရး ျပႆနာမ်ား စတင္ ၾကံဳေတြ႕ေနရၿပီျဖစ္တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ကို အေျခခံၿပီး အမ်ားဆံုး ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။




ဒီႏွစ္ျပဳလုပ္တဲ့ စာတမ္းမ်ားကို တင္ျပရမယ္ဆုိရင္ မီထ႐ို တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ ေခါင္းစဥ္ (၁၁)ခု ဖတ္ၾကား တင္ျပခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီ ေခါင္းစဥ္မ်ားကုိ ထပ္ၿပီးခြဲရမယ္ဆုိရင္ မီထ႐ိုဘူတာ တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ ေခါင္းစဥ္ (၅)ခု၊ မီထ႐လုိင္း လမ္းေၾကာင္းမ်ား ေဖာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ ေခါင္းစဥ္ (၆) ခုကို ျပဳစုခဲ့ၾကပါတယ္။



ဒါ႔အျပင္ မီးရထားလမ္းဥမင္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေခါင္းစဥ္ တစ္ခုကို ျပဳစုႏုိင္ ခဲ့ပါတယ္။ ေတာင္ျဖတ္ မီးရထားလမ္းဥမင္ အမ်ိဳးအစားျဖစ္ၿပီးေတာ့ ရွမ္းျပည္နယ္၊ ေတာင္ႀကီးႏွင့္ လား႐ိႈးလမ္း အပိုင္းကို အေျခခံထားၿပီး ခန္႔မွန္း ျပဳစုထားပါတယ္။

က်န္တဲ့ ေခါင္းစဥ္သံုးခုကေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကား လမ္းဥမင္မ်ားျဖစ္ၿပီး ေခါင္းစဥ္ ႏွစ္ခုမွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း လူေနထူထပ္ၿပီး ေမာ္ေတာ္ကား အသြားအလာ ႐ႈပ္ေထြးေသာ လမ္းဆံုမ်ား၊ လမ္းခြမ်ား၊ အေဆာက္အအံု ထူထပ္ေသာ (လွည္းတန္းလမ္းဆံု ႏွင့္ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံု) ေနရာမ်ားကို အေျခခံၿပီး စာတမ္းျပဳစု ထားပါတယ္။ ေနာက္ေခါင္းစဥ္ တစ္ခုကေတာ့ ရန္ကုန္ျမစ္ျဖတ္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း ဥမင္ တည္ေဆာက္တဲ့ စာတမ္း တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ေခါင္းစဥ္မ်ားကို ေအာက္မွာ ေလ့လာ ဖတ္႐ႈႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ တင္ျပ ေပးထားပါတယ္။

မီထ႐ို ဘူတာ ေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ျပဳစုခဲ့ေသာ စာတမ္း ေခါင္းစဥ္မ်ားမွာ -

1. Research on questions of technological construction of column type station of metropolitan
2. Choosing constructive decisions of metropolitan station in shallow depth soil
3. Research on questions of technological construction of column type station of metropolitan
4. Research on questions of technological construction of pier type stations of metropolitan
5. Technology analysis of station construction of metropolitan in shallow depth.

(မွတ္ခ်က္။ 1 ႏွင့္ 3 မွာ ေခါင္းစဥ္တူေသာ္လည္း Engineering Data ႏွင့္ ဒီဇုိင္းမ်ား မတူညီၾကပါ။)



မီထ႐ိုလုိင္း လမ္းေၾကာင္းမ်ား တည္ေဆာက္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျပဳစုခဲ့ေသာ စာတမ္းေခါင္းစဥ္မ်ားမွာ -

1. Technological analysis of interstation tunnel construction of metropolitan in shallow depth
2. Research of construction techniques and methods of technological construction of interstation tunnels of metropolitan for soft and unstable soil
3. Research on construction methods of tunneling in plastic and clay soil
4. Project of interstation tunnel construction of metropolitan in shallow depth with vibroprotective design for truck superstructure
5. Analysis of technological construction of interstation tunnels of metropolitan in plastic and clay soil
6. Analysis of technological construction of interstation tunnels of metropolitan in plastic and clay soil.




မီးရထားလမ္း ဥမင္ ေဖာက္လုပ္သည့္ စာတမ္းေခါင္းစဥ္မွာ-

1. Technological analysis of railway-tunnel construction in mountainous conditions



ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းဥမင္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျပဳစုခဲ့ေသာ စာတမ္းေခါင္းစဥ္မ်ားမွာ-

1. Research on structure and technological construction of several arches of transportation tunnels making strengthening works in unstable soil
2. Research on structure and technological construction of transportation tunnels of large-scaled cross-section in weak water-saturated soil
3. Research on structure and technological construction of transportation tunnels with cut and cover method




ဒီေခါင္းစဥ္မ်ားနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီး သက္ဆုိင္ရာ စာတမ္းျပဳစုသူ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကလည္း စိတ္ပါဝင္စားသူမ်ား ေလ့လာႏုိင္ေအာင္ ဘာသာျပန္ဆုိၿပီးေတာ့ တည္ေဆာက္ေရးဆုိင္ရာ ပညာရပ္မ်ားကို က်န္ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ေလးမွာ မွ်ေဝေပးၾကမယ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ့္ အရင္ပိုစ္႔မွာ တစ္ခါေရးခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ မိမိတုိ႔ ရရွိထားေသာ ပညာရပ္မ်ားကို လက္ေတြ႕ နယ္ပယ္မွာ အသံုးျပဳႏုိင္ခြင့္ ရရွိသည္ျဖစ္ေစ၊ မရရွိသည္ျဖစ္ေစ။ ေနာက္လာမယ့္ မ်ိဳးဆက္မ်ား ဒီပညာရပ္မ်ားကို ဆက္လက္ ေလ့လာတဲ့အခါမွာ အလြယ္တကူနဲ႕ ေရွ႕ဆက္ၿပီး တက္လွမ္းႏုိင္ေအာင္ ေလွကားထစ္ေလး တစ္ခု အျဖစ္ ပါဝင္ၾကဖုိ႔ပါပဲ။ ေနာက္က် က်န္ရစ္ေနတဲ့ နည္းပညာပိုင္းဆုိင္ရာကို အမွီလုိက္ဖုိ႔ရာမွာ ဒီလုိပဲ သင္ယူ နားလည္ခဲ့တာေတြကို လက္ဆင့္ကမ္းျခင္းျဖင့္ မေဝးေတာ့တဲ့ အနာဂါတ္မွာ အျခားႏုိင္ငံမ်ားကို ရင္ေဘာင္တန္း ရပ္တည္ႏုိင္မယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ရင္း ပို႔စ္ကို အဆံုးသတ္ လုိက္ပါတယ္။

Print ပရင့္ထုတ္ရန္
1 ထင္ျမင္ခ်က္၊
  1. MyMetro June 29, 2008 at 9:27 AM  

    ဒီလိုေလး ေရးေပးတာ တကယ္ေကာင္းပါတယ္။ က်န္တဲ့ contributors မ်ားလဲ က်န္ရွိတဲ့ အခ်ိန္ေလးမွာ ကိုယ္သိခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းေလးေတြ ေဝမွ်ေပးႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္။

CITY DIRECTORY FROM METRO BITS

Adana Amsterdam Ankara Antwerp Athens Atlanta Baku Baltimore Bangkok Barcelona Beijing Belo Horizonte Berlin Bielefeld Bilbao Bochum Bonn Boston Brasilia Brussels Bucharest Budapest Buenos Aires Buffalo Bursa Busan Cairo Caracas Catania Changchun Charleroi Chennai Chiba Chicago Chongqing Cleveland Cologne Copenhagen Daegu Daejeon Dalian Delhi Detroit Dnepropetrovsk Dortmund Dubai Duesseldorf Duisburg Edmonton Essen Frankfurt Fukuoka Gelsenkirchen Genoa Glasgow Guadalajara Guangzhou Gwangju Haifa Hamburg Hanover Helsinki Hiroshima Hong Kong Incheon Istanbul Izmir Jacksonville Kamakura Kaohsiung Kazan Kharkov Kiev Kitakyushu Kobe Kolkata Kryvyi Rih Kuala Lumpur Kyoto Las Vegas Lausanne Lille Lima Lisbon London Los Angeles Ludwigshafen Lyon Madrid Manila Maracaibo Marseille Medellin Mexico City Miami Milan Minsk Monterrey Montreal Moscow Mulheim Mumbai Munich Nagoya Naha Nanjing Naples New York Newark Newcastle Nizhny Novgorod Novosibirsk Nuremberg Oporto Osaka Oslo Palma de Mallorca Paris Perugia Philadelphia Pittsburgh Porto Alegre Poznan Prague Pyongyang Recife Rennes Rio de Janeiro Rome Rotterdam Rouen Saint Louis Saint Petersburg Samara San Francisco San Juan Santiago Santo Domingo Sao Paulo Sapporo Seattle Sendai Seoul Seville Shanghai Shenzhen Singapore Sofia Stockholm Stuttgart Sydney Taipei Tama Tashkent Tbilisi Tehran The Hague Tianjin Tokyo Toronto Toulouse Turin Valencia Valencia Valparaiso Vancouver Vienna Volgograd Warsaw Washington Wuhan Wuppertal Yekaterinburg Yerevan Yokohama
Currently, there are 175 metros all over the world.