Dubai မီထ႐ုိ ကြန္ယက္သည္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္း ႏွစ္လိုင္းပါဝင္ၿပီး စုစုေပါင္း လမ္းေၾကာင္းအရွည္ ၇၄.၆ ကီလိုမီတာရွိကာ ေမာင္းသူမဲ့ ရထားမ်ားကို အသံုးျပဳ ေျပးဆြဲမည့္ ကမာၻ႔အႀကီးဆံုး ေအာ္တိုမက္တစ္ ကြန္ယက္စနစ္ တစ္ခုျဖစ္သည္။ အစိမ္းေရာင္လိုင္းသည္ ဒူဘိုင္းၿမိဳ႕ေဟာင္းႏွင့္ ဒူဘုိင္းေခ်ာင္း အေရွ႕ဘက္ျခမ္း ေဒသမ်ားကို ဆက္သြယ္ေပးထားမည့္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္သည္။ ေျမေအာက္လမ္းပိုင္း ၇.၉ ကီလိုမီတာ အပါအဝင္ စုစုေပါင္းအရွည္ ၂၂.၅ ကီလိုမီတာ ရွိသည္။ မူလလ်ာထားေသာ စီမံကိန္းတြင္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းသည္ Oud Metha - Health Care City အထိသာ ျဖစ္ၿပီး စုစုေပါင္းအရွည္ ၁၇.၆ ကီလိုမီတာသာ ရွိသည္။
သို႔ေသာ္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ Health care city မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာကို ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ကာ Jaddaf မွာ လမ္းဆံုး ဘူတာျဖစ္သည္။ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ထားေသာ Health Care City မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာ အရွည္ရွိေသာ လမ္းပိုင္း အပါအဝင္ အဆိုပါလိုင္းသည္ ေျမေအာက္ ဘူတာ႐ုံ ၆ ခုႏွင့္ ေျမေပၚ(မိုးပ်ံ) ဘူတာ႐ုံ ၁၂ ခု ပါရွိသည္။
အနီေရာင္လိုင္းသည္ ဒူဘိုင္း အေရွ႕ေျမာက္ဘက္ရွိ Rashidiya မွ အေနာက္ေတာင္ဘက္ရွိ Jebel Ali Port အထိ ဆက္သြယ္ထားသည္။ ပ်မ္းမွ် အရွည္ ၅၂.၁ ကီလိုမီတာ ရွိသည္။ ေျမေအာက္ဘူတာ႐ုံ ၄ ခု၊ ေျမျပင္ (at grade) ဘူတာ႐ုံ ၁ ခုႏွင့္ မိုးပ်ံဘူတာ႐ုံ ၂၄ ခုျဖင့္ စုစုေပါင္း ဘူတာ႐ုံ ၂၉ ခုပါဝင္မည္ ျဖစ္သည္။ အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္းတို႔သည္ Union Square ႏွွင့္ BurJuman Centre တို႔တြင္ ရထားလိုင္းကူး (transit) အျဖစ္ ၂ ႀကိမ္ဆံုေတြ႔မည္ ျဖစ္သည္။
ဒူဘိုင္း မီထ႐ို ေဆာက္လုပ္ေရးကို JT Metro JV ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနၿပီး အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္းတို႔ သည္ ဒူဘိုင္းမီထ႐ိုကြန္ယက္၏ ပထမအဆင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ကာ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ခန္႔မွန္းထားသည္။
ယခုပို႔စ္တြင္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းတြင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ Oud Metha – Health Care City – Jaddaf လမ္းပိုင္းႏွင့္ ပတ္သတ္၍ သိရွိရသည္မ်ားကို ဆက္လက္ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ Jaddaf – Health Care City – Oud Metha လမ္းပိုင္းကို အပိုင္းလိုက္ ခဲြ၍ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ကိုင္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနေသာ အပိုင္းမွာ PILE CAP ႏွင့္ PIER COLUMN ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ျဖစ္သည္။ PIER COLUM တစ္ခုခ်င္းစီ ၿပီးစီးရန္ ၁၀ ရက္ လ်ာထားၿပီး ေဆာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သိရွိရသည္။
ဂ်ဴတီ ၂ ဆိုင္းႏွင့္ ေန႔ေရာညပါ ေဆာက္လုပ္ေနျခင္းျဖစ္ရာ အဆိုင္း တစ္ဆိုင္းခ်င္းစီကို အလုပ္သမား ၄၀ ႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာ ၄ ဦးစီမွ တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ေနသည္ဟု အဆိုပါ လုပ္ငန္းခြင္မွ တာဝန္ရွိ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ရွင္းလင္းေျပာၾကားပါသည္။
PIER COLUMN တစ္ခုခ်င္းစီ၏ အျမင့္ မွာ ၁၁ မီတာမွ ၁၇ မီတာအထိရွိ၍ အခ်င္းမွာ ၂ မီတာမွ ၂.၂ မီတာရွိသည္။ PILE CAP တစ္ခုခ်င္း၏ အခ်င္းမွာ ၂.၆ မီတာမွ ၂.၈ မီတာအထိရွိၿပီး အျမင့္မွာ ၂ မီတာ ျဖစ္၏။ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိေသာ REBAR မ်ားမွာ T40 mmФ Main Rebar၊ T35 mmФ Middle Ring Rebar၊ T25mmФ Outer Ring Rebar တို႔ျဖစ္သည္။
၎တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ၿပီးစီးရန္လ်ာထားပါသည္။ အျပာေရာင္လိုင္းႏွင့္ ပန္းေရာင္လိုင္းဟု သတ္မွတ္ထားသည့္ လိုင္းသစ္ႏွစ္လိုင္း ထပ္မံပါဝင္မည့္ ဒူဘိုင္းမီထ႐ို ကြန္ယက္၏ ဒုတိယအဆင့္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ယခုႏွစ္ထဲတြင္ စတင္မည္ဟုလည္း သိရသည္။
Health Care City အနီးလမ္းပိုင္းရွိ PILE CAP ႏွင့္ PIER COLUMN ေဆာက္လုပ္ၿပီးစီးပါက အျခားအဖြဲ႔မ်ားမွ က်န္ရွိေသာ လုပ္ငန္းမ်ားကို အပိုင္းလိုက္ တာဝန္ယူ၍ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ လုပ္ငန္းခြင္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ကို ကိုးကား၍ ဒူဘိုင္းၿမိဳ႕ အေျခစိုက္ MyMetroworld သတင္းေထာက္မွ ေရးသားေပးပို႔ပါသည္။
Related posts
1. Metro train test-run in Dubai
2. Dubai metro project news
3. Dubai Metro Station Construction
4. အာရပ္ကမာၻရဲ႕ ပထမဆံုး မီထ႐ို
ပရင့္ထုတ္ရန္
သို႔ေသာ္ ေနာက္ပိုင္းတြင္ Health care city မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာကို ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ကာ Jaddaf မွာ လမ္းဆံုး ဘူတာျဖစ္သည္။ ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ထားေသာ Health Care City မွ Jaddaf အထိ ၄.၉ ကီလိုမီတာ အရွည္ရွိေသာ လမ္းပိုင္း အပါအဝင္ အဆိုပါလိုင္းသည္ ေျမေအာက္ ဘူတာ႐ုံ ၆ ခုႏွင့္ ေျမေပၚ(မိုးပ်ံ) ဘူတာ႐ုံ ၁၂ ခု ပါရွိသည္။
အနီေရာင္လိုင္းသည္ ဒူဘိုင္း အေရွ႕ေျမာက္ဘက္ရွိ Rashidiya မွ အေနာက္ေတာင္ဘက္ရွိ Jebel Ali Port အထိ ဆက္သြယ္ထားသည္။ ပ်မ္းမွ် အရွည္ ၅၂.၁ ကီလိုမီတာ ရွိသည္။ ေျမေအာက္ဘူတာ႐ုံ ၄ ခု၊ ေျမျပင္ (at grade) ဘူတာ႐ုံ ၁ ခုႏွင့္ မိုးပ်ံဘူတာ႐ုံ ၂၄ ခုျဖင့္ စုစုေပါင္း ဘူတာ႐ုံ ၂၉ ခုပါဝင္မည္ ျဖစ္သည္။ အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္းတို႔သည္ Union Square ႏွွင့္ BurJuman Centre တို႔တြင္ ရထားလိုင္းကူး (transit) အျဖစ္ ၂ ႀကိမ္ဆံုေတြ႔မည္ ျဖစ္သည္။
ဒူဘိုင္း မီထ႐ို ေဆာက္လုပ္ေရးကို JT Metro JV ကုမၸဏီမွ တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနၿပီး အစိမ္းေရာင္လိုင္းႏွင့္ အနီေရာင္လိုင္းတို႔ သည္ ဒူဘိုင္းမီထ႐ိုကြန္ယက္၏ ပထမအဆင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ကာ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးႏိုင္ရန္ ခန္႔မွန္းထားသည္။
ယခုပို႔စ္တြင္ အစိမ္းေရာင္လိုင္းတြင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ Oud Metha – Health Care City – Jaddaf လမ္းပိုင္းႏွင့္ ပတ္သတ္၍ သိရွိရသည္မ်ားကို ဆက္လက္ တင္ျပသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ Jaddaf – Health Care City – Oud Metha လမ္းပိုင္းကို အပိုင္းလိုက္ ခဲြ၍ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ကိုင္ေနျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ေနေသာ အပိုင္းမွာ PILE CAP ႏွင့္ PIER COLUMN ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ျဖစ္သည္။ PIER COLUM တစ္ခုခ်င္းစီ ၿပီးစီးရန္ ၁၀ ရက္ လ်ာထားၿပီး ေဆာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း သိရွိရသည္။
ဂ်ဴတီ ၂ ဆိုင္းႏွင့္ ေန႔ေရာညပါ ေဆာက္လုပ္ေနျခင္းျဖစ္ရာ အဆိုင္း တစ္ဆိုင္းခ်င္းစီကို အလုပ္သမား ၄၀ ႏွင့္ အင္ဂ်င္နီယာ ၄ ဦးစီမွ တာဝန္ယူ တည္ေဆာက္ေနသည္ဟု အဆိုပါ လုပ္ငန္းခြင္မွ တာဝန္ရွိ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ရွင္းလင္းေျပာၾကားပါသည္။
PIER COLUMN တစ္ခုခ်င္းစီ၏ အျမင့္ မွာ ၁၁ မီတာမွ ၁၇ မီတာအထိရွိ၍ အခ်င္းမွာ ၂ မီတာမွ ၂.၂ မီတာရွိသည္။ PILE CAP တစ္ခုခ်င္း၏ အခ်င္းမွာ ၂.၆ မီတာမွ ၂.၈ မီတာအထိရွိၿပီး အျမင့္မွာ ၂ မီတာ ျဖစ္၏။ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိေသာ REBAR မ်ားမွာ T40 mmФ Main Rebar၊ T35 mmФ Middle Ring Rebar၊ T25mmФ Outer Ring Rebar တို႔ျဖစ္သည္။
၎တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ၂၀၁၀ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ၿပီးစီးရန္လ်ာထားပါသည္။ အျပာေရာင္လိုင္းႏွင့္ ပန္းေရာင္လိုင္းဟု သတ္မွတ္ထားသည့္ လိုင္းသစ္ႏွစ္လိုင္း ထပ္မံပါဝင္မည့္ ဒူဘိုင္းမီထ႐ို ကြန္ယက္၏ ဒုတိယအဆင့္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ယခုႏွစ္ထဲတြင္ စတင္မည္ဟုလည္း သိရသည္။
Health Care City အနီးလမ္းပိုင္းရွိ PILE CAP ႏွင့္ PIER COLUMN ေဆာက္လုပ္ၿပီးစီးပါက အျခားအဖြဲ႔မ်ားမွ က်န္ရွိေသာ လုပ္ငန္းမ်ားကို အပိုင္းလိုက္ တာဝန္ယူ၍ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါ လုပ္ငန္းခြင္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္ကို ကိုးကား၍ ဒူဘိုင္းၿမိဳ႕ အေျခစိုက္ MyMetroworld သတင္းေထာက္မွ ေရးသားေပးပို႔ပါသည္။
Related posts
1. Metro train test-run in Dubai
2. Dubai metro project news
3. Dubai Metro Station Construction
4. အာရပ္ကမာၻရဲ႕ ပထမဆံုး မီထ႐ို
ဗဟုသုတေတြအတြက္ ေက်းဇူးပါ
ၾကိဳးစားအားထုတ္မူေတြအတြက္ ေကာ္မန့္လာေပးတာပါ
ဗဟုသုတအရမ္းရတဲ့ဘေလာ့ဂ္တစ္ခုကိုေရးေပးတဲ့အတြက္ My metro world ကုိေက်းဇူးပါ...Reference လုပ္လုိ ့ရတဲ့ link ေလးေတြထည့္ေပးလုိ ့ရရင္ပုိေကာင္းမယ္လုိ ့ထင္ပါတယ္...