မွတ္မွတ္ရရ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၄ ရက္ေန႔မွစၿပီး အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားထဲ တိုးဝင္ခဲ့တဲ့ ဒီဘေလာ့ဂ္ေလးဟာ တစ္ႏွစ္ဆုိတဲ့ အခ်ိန္ကာလ တစ္ခုကို ျဖတ္သန္းခဲ့ၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၄/၀၅ ခုႏွစ္မွ ယေန႔အထိ ႀကိဳးပမ္း အားထုတ္မႈတို႔ရဲ႕ အသီးအပြင့္မ်ားကို ဘေလာ့ဂ္ထက္ အကၡရာ တင္ႏိုင္ခဲ့သည့္ အတြက္လည္း ဝမ္းသာပီတိလည္း ျဖစ္မိပါတယ္။
ဤဘေလာ့ဂ္ကို ဖန္တီးခဲ့ရာမွာ
“ Tunneling နဲ႔ Metropolitan အင္ဂ်င္နီယာ နယ္ပယ္၌ ေလ့လာ သင္ၾကား ေနသူမ်ားအတြက္ တဖက္တလမ္းမွ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစရန္၊ မိမိတို႔ ေလ့လာ ေတြ႔ရွိသည္မ်ားကို ျပန္လည္ေဝမွ် ေပးႏိုင္ေစရန္ႏွင့္ အနာဂတ္ ျမန္မာဥမင္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား အတြက္ အားထား ေလ့လာရမည့္ ဘေလာ့ဂ္တစ္ခု ျဖစ္ေစရန္ ”
ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ စတင္ေရးသားခဲ့ၿပီး စိတ္ပါဝင္စားသူမ်ားကိုလည္း ပါဝင္ေရးသားဖို႔ တိုက္တြန္း ဖိတ္ေခၚခဲ့ပါတယ္။ ယေန႔ တစ္ႏွစ္ျပည့္ အခါသမယမွာေတာ့ MyMetroworld Contributors မ်ားရဲ႕ အားထုတ္မႈတို႔နဲ႔ ပို႔စ္မ်ားကို ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ တင္ဆက္ကာ Blog anniversary ကိုျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။
New generation of Metropolitan လို႔ အမည္ေပးခဲ့တဲ့အတိုင္း လက္ရွိ ဥမင္နဲ႔ မီထ႐ိုပိုလီတန္ ဘာသာရပ္မ်ားကို သင္ၾကားေနတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဥမင္အင္ဂ်င္နီယာ နယ္ပယ္မွာ မ်ဳိးဆက္သစ္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ျဖစ္လာၾကမွာပါ။ တနည္းအားျဖင့္ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္လာတဲ့ လူသား အရင္းအျမစ္ေတြပါပဲ။ ေနာင္တခ်ိန္ မိမိတို႔ႏိုင္ငံမွာ မလြဲမေသြ အေကာင္အထည္ ေဖာ္လာရမယ့္ ဥမင္နဲ႔ ေျမေအာက္ အေဆာက္အဦးမ်ား ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားဟာ ယခု Tunnel Engineer မ်ားအတြက္ အဓိက စိန္ေခၚမႈႀကီးေတြ ျဖစ္လာမွာပါ။ အဲဒီအခါမွာ မိမိတို႔ အပတ္တကုတ္ သင္ၾကားသင္ယူခဲ့ရတဲ့ ဒီနည္းပညာရပ္မ်ားနဲ႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ လူေနမႈဘဝကို ျမွင့္တင္ႏိုင္ရပါမယ္။
မိမိတို႔ႏိုင္ငံနဲ႔ အလွမ္းေဝးေနဆဲျဖစ္တဲ့ ဒီ tunneling နဲ႔ underground space နည္းပညာက႑ဟာ အျခား ပတ္ဝန္းက်င္ ႏိုင္ငံမ်ားနဲ႔ ယွဥ္ရင္ေတာင္ ဘယ္ေလာက္ထိ အဆက္ျပတ္ က်န္ခဲ့ၿပီလဲဆိုတာ လက္ရွိသင္ယူေနတဲ့ သူေတြ အသိဆံုးျဖစ္မွာပါ။ ဒီေတာ့ တန္ဖိုးႀကီးစြာ ရင္းႏွီးၿပီး သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ လာသင္ထားရတဲ့ ဒီနည္းပညာမ်ားကို ဆက္လက္ၿပီး တိုးတက္ေနေအာင္၊ မေမ့မေလ်ာ့ေအာင္ စဥ္ဆက္မျပတ္ ေလ့လာေနၾကဖို႔လည္း လုိပါတယ္။ မိမိတို႔ကေနတဆင့္ ေနာင္လာမယ့္ မ်ဳိးဆက္မ်ားကိုလည္း ဒီပညာေတြကို ကိုယ့္ႏိုင္ငံတြင္းမွာပဲ သင္ယူႏိုင္ေအာင္ လက္ဆင့္ကမ္းေပးရပါမယ္။ ယေန႔ ပစၥကၡ မိမိတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ အေနအထား၊ မိမိတို႔ရဲ႕ အေနအထား အေပၚမွာ မွန္ကန္စြာ သံုးသပ္ၿပီး စိတ္မပ်က္၊ အားမေလွ်ာ့ၾကပဲ အေျခအေနေပးတုန္း၊ အခြင့္သာတုန္းမွာ ႀကိဳးစားၾကဖို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
Engineers are ingenious ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔အညီ ကိုယ့္ရဲ႕ ပေရာဖက္ရွင္နယ္ကို ကိုယ္တန္ဖိုးထားၿပီး ရပ္တည္ခ်က္ ခိုင္မာေနရပါမယ္။ လတ္တေလာ အက်ဳိးကို ေမွ်ာ္ကိုးၿပီး ႏွစ္ရွည္လမ်ား သင္ယူခဲ့တဲ့ ပညာေတြကို အခ်ည္းႏွီး မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ မိမိတို႔ရဲ႕ နည္းပညာအစြမ္းနဲ႔ ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕ လစ္ဟာေနတဲ့ အုတ္တစ္ခ်ပ္ကို ျဖည့္ဆည္းၿပီး အင္ဂ်င္နီယာ ပီသစြာ ရပ္တည္ၾကပါစို႔လို႔ တိုက္တြန္း ေရးသားလိုက္ရပါတယ္။
အခ်ိန္ေပး၍ လာေရာက္လည္ပတ္ ဖတ္႐ႈေသာ စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားအား The MyMetroworld ၏ Contributors မ်ားအားလံုးမွ ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါေၾကာင္း....။
“ Tunneling နဲ႔ Metropolitan အင္ဂ်င္နီယာ နယ္ပယ္၌ ေလ့လာ သင္ၾကား ေနသူမ်ားအတြက္ တဖက္တလမ္းမွ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစရန္၊ မိမိတို႔ ေလ့လာ ေတြ႔ရွိသည္မ်ားကို ျပန္လည္ေဝမွ် ေပးႏိုင္ေစရန္ႏွင့္ အနာဂတ္ ျမန္မာဥမင္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား အတြက္ အားထား ေလ့လာရမည့္ ဘေလာ့ဂ္တစ္ခု ျဖစ္ေစရန္ ”
ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ စတင္ေရးသားခဲ့ၿပီး စိတ္ပါဝင္စားသူမ်ားကိုလည္း ပါဝင္ေရးသားဖို႔ တိုက္တြန္း ဖိတ္ေခၚခဲ့ပါတယ္။ ယေန႔ တစ္ႏွစ္ျပည့္ အခါသမယမွာေတာ့ MyMetroworld Contributors မ်ားရဲ႕ အားထုတ္မႈတို႔နဲ႔ ပို႔စ္မ်ားကို ၿမိဳင္ၿမိဳင္ဆိုင္ဆိုင္ တင္ဆက္ကာ Blog anniversary ကိုျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။
New generation of Metropolitan လို႔ အမည္ေပးခဲ့တဲ့အတိုင္း လက္ရွိ ဥမင္နဲ႔ မီထ႐ိုပိုလီတန္ ဘာသာရပ္မ်ားကို သင္ၾကားေနတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာမ်ားဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံ ဥမင္အင္ဂ်င္နီယာ နယ္ပယ္မွာ မ်ဳိးဆက္သစ္ အင္ဂ်င္နီယာမ်ား ျဖစ္လာၾကမွာပါ။ တနည္းအားျဖင့္ မရွိမျဖစ္ လိုအပ္လာတဲ့ လူသား အရင္းအျမစ္ေတြပါပဲ။ ေနာင္တခ်ိန္ မိမိတို႔ႏိုင္ငံမွာ မလြဲမေသြ အေကာင္အထည္ ေဖာ္လာရမယ့္ ဥမင္နဲ႔ ေျမေအာက္ အေဆာက္အဦးမ်ား ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းမ်ားဟာ ယခု Tunnel Engineer မ်ားအတြက္ အဓိက စိန္ေခၚမႈႀကီးေတြ ျဖစ္လာမွာပါ။ အဲဒီအခါမွာ မိမိတို႔ အပတ္တကုတ္ သင္ၾကားသင္ယူခဲ့ရတဲ့ ဒီနည္းပညာရပ္မ်ားနဲ႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ လူေနမႈဘဝကို ျမွင့္တင္ႏိုင္ရပါမယ္။
မိမိတို႔ႏိုင္ငံနဲ႔ အလွမ္းေဝးေနဆဲျဖစ္တဲ့ ဒီ tunneling နဲ႔ underground space နည္းပညာက႑ဟာ အျခား ပတ္ဝန္းက်င္ ႏိုင္ငံမ်ားနဲ႔ ယွဥ္ရင္ေတာင္ ဘယ္ေလာက္ထိ အဆက္ျပတ္ က်န္ခဲ့ၿပီလဲဆိုတာ လက္ရွိသင္ယူေနတဲ့ သူေတြ အသိဆံုးျဖစ္မွာပါ။ ဒီေတာ့ တန္ဖိုးႀကီးစြာ ရင္းႏွီးၿပီး သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ လာသင္ထားရတဲ့ ဒီနည္းပညာမ်ားကို ဆက္လက္ၿပီး တိုးတက္ေနေအာင္၊ မေမ့မေလ်ာ့ေအာင္ စဥ္ဆက္မျပတ္ ေလ့လာေနၾကဖို႔လည္း လုိပါတယ္။ မိမိတို႔ကေနတဆင့္ ေနာင္လာမယ့္ မ်ဳိးဆက္မ်ားကိုလည္း ဒီပညာေတြကို ကိုယ့္ႏိုင္ငံတြင္းမွာပဲ သင္ယူႏိုင္ေအာင္ လက္ဆင့္ကမ္းေပးရပါမယ္။ ယေန႔ ပစၥကၡ မိမိတို႔ႏိုင္ငံရဲ႕ အေနအထား၊ မိမိတို႔ရဲ႕ အေနအထား အေပၚမွာ မွန္ကန္စြာ သံုးသပ္ၿပီး စိတ္မပ်က္၊ အားမေလွ်ာ့ၾကပဲ အေျခအေနေပးတုန္း၊ အခြင့္သာတုန္းမွာ ႀကိဳးစားၾကဖို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
Engineers are ingenious ဆိုတဲ့ စကားနဲ႔အညီ ကိုယ့္ရဲ႕ ပေရာဖက္ရွင္နယ္ကို ကိုယ္တန္ဖိုးထားၿပီး ရပ္တည္ခ်က္ ခိုင္မာေနရပါမယ္။ လတ္တေလာ အက်ဳိးကို ေမွ်ာ္ကိုးၿပီး ႏွစ္ရွည္လမ်ား သင္ယူခဲ့တဲ့ ပညာေတြကို အခ်ည္းႏွီး မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ မိမိတို႔ရဲ႕ နည္းပညာအစြမ္းနဲ႔ ႏိုင္ငံေတာ္ရဲ႕ လစ္ဟာေနတဲ့ အုတ္တစ္ခ်ပ္ကို ျဖည့္ဆည္းၿပီး အင္ဂ်င္နီယာ ပီသစြာ ရပ္တည္ၾကပါစို႔လို႔ တိုက္တြန္း ေရးသားလိုက္ရပါတယ္။
အခ်ိန္ေပး၍ လာေရာက္လည္ပတ္ ဖတ္႐ႈေသာ စာဖတ္ပရိသတ္မ်ားအား The MyMetroworld ၏ Contributors မ်ားအားလံုးမွ ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါေၾကာင္း....။
ပရင့္ထုတ္ရန္
မက္ထရိုကမာၻၾကီး ပိုမိုၾကီးပြားတိုးတက္ စည္ကားပါေစသား း)
သူက ေနာက္ဆံုးပိတ္အိတ္နဲ႔လြယ္တာလား.. ဟိဟိ..
14 Feb 2008 23:59:59 နဲ႔တင္ထားတာလား.. =)
ဒီထက္မက ဆက္လက္ ဘေလာ့ခ္ႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္..
ကိုမီထရိုႀကီးေရ ... ကၽြန္ေတာ္လည္း ေၾကာ္ျငာ ေပးထား တယ္ စီေဘာက္ခ္စ္မွာ ... ေအာင္ျမင္ပါေစ ဗ်ာ ... အားလံုး ညီညီ ညြတ္ညြတ္ နဲ႕ အဆင္ေျပ ၾကပါေစ :D
Anniversary ကို လာ အားေပးသြားပါတယ္။ ဒီဘေလာက္က Technical Blog ဆိုေပမယ့္ Objective ကို အျပည့္အ၀ လိုက္နာ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ထားတာ ခ်ီးက်ဴးစရာပါ။ Engineering အေၾကာင္းေတြ ေသခ်ာ မဖတ္ေပမယ့္ ဗဟုသုတ ရႏိုင္တဲ့ ရထားေတြ အေၾကာင္း၊ ရထားလမ္းေတြ အေၾကာင္း၊ ဥမင္ေတြ အေၾကာင္းေတာ့ ႀကိဳက္လို႔ အေသအခ်ာ ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဆက္လည္း ေရးႏိုင္ပါေစ၊ တတ္ထားတဲ့ ပညာေတြလည္း အသံုးခ်ႏိုင္ပါေစဗ်ာ။
ေနာက္ဆံုးအပုိဒ္ကေလး ကိုအေတာ္ေလး ၾကိဳက္မိပါတယ္။
စိတ္ကူးထဲက အတိုင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရင္း ဘေလာ့ဂ္ေလးကို ေစာင့္ေရွာက္နိုင္ပါေစ
မြန္းသက္ပန္ (ေဆး-၁)
၁ ႏွစ္ျပည့္ ရတုမွသည္ ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာတိုင္ ဆက္လက္ ေအာင္ျမင္ တိုးတက္ႀကီးပြား၊ ပညာမ်ား ျဖန္႔ေ၀ ႏိုင္ပါေစဗ်ာ။ ( တစ္ကယ့္ကို အေလးအနက္နဲ႔ ဆုေတာင္းေပးသြားပါတယ္ခင္ဗ်ား။)
mAGIC
ကၽြန္ေတာ့္ကို anniversary party မွာမေခၚ တာေတာ့ အစ္ကို႕ကို မေက်နပ္ဘူး .. :(
brother တို႔ေရ မင္းတို႔လုပ္ထားတာေတြကို အားရမိပါတယ္။ ကိုယ္လဲ မင္းတို႔ လို လုပ္ခ်င္ေပမယ္႔ ဒီမွဘက္မွာက ေရးမယ္႔သူရွားတယ္။ ကိုယ္တစ္ေယာက္တည္း ဆိုေတာ႔ စိတ္သြားတိုင္း ကိုယ္မပါဘူး။ မင္းတို႔ရဲ႕ စည္းလံုးညီညြတ္တဲ႔ စြမ္းအားကို ေလးစားပါတယ္။ ေနာင္လဲ ခုလိုပဲ စည္းစည္းလံုးလံုး နဲ႔ ဆက္ျပီး လုပ္ေဆာင္နိုင္ပါေစလို႔ ကိုယ္ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္။
က်ေနာ္ကေတာ့ Tunnel Technology ထက္ Tunnel Design & Drawing ကိုဘဲ ပိုစိတ္၀င္စားတယ္... Engineer ေတြထားရမဲ့ စိတ္ထားေလးကို ေရးထားတဲ့အတိုင္း အင္ဂ်င္နီယာပီသစြာ ရပ္တည္ေနပါတယ္...